31 december 2020

Gott Nytt År!

Gott Nytt År!

Åh vad jag hoppas att 2021 ska få bli ett lite bättre år! Eftersom jag mådde illa större delen av 2020 så känns det som om 2021 kan bli bättre åtminstone på den fronten. Det kändes verkligen som illamåendet tog bort så himla mycket från mitt liv. Jag är till och med okay med isolering och karantän, så länge jag inte behöver må illa, och så länge jag orkar och kan göra grejer här hemma!  Och 2019 var inte heller vidare roligt för mig eftersom en familjemedlem dog, och året mest bara kändes fyllt av sorg. Så, snälla 2021, kan du vara ens lite, lite snällare?

Jag har i alla fall avslutat det här året med att idag vara till rådgivningsläkaren för min efterkontroll, och allt var bra. Det känns skönt att i viss mån kunnat lägga punkt för graviditeten och förlossningen. Eller åtminstone det mer fysiska av det hela. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar