25 september 2020

Goodiebox september 2020

Förra veckan var det igen dags för en ny Goodiebox att dyka upp!

Den här månaden innehöll den:
Novexpert Booster Serum with Hyaluronic Acid
Figs & Rouge Ultra Prime Blurring Primer & Finishing Fix
Seraphine Botanicals Sugar + Lemon Moisturizing Lip Buffer
Hairlust Hair Growth Formula Gummies
Bioré Deep Cleansing Charcoal Pore Strips
We Love the Planet Deocreme Sweet & Soft

Biorés pore strips har jag faktiskt köpt av själv, eventuellt till och med flera gånger. Dom är väldigt bra, vill jag minnas! Resten av produkterna är såna jag inte testat förut, men alla är rätt intressanta, tycker jag. Jag gillar också att det är hair gummies den här gången. Jag hatar då man får vitaminer i pillerform, för dom är alltid enorma och jag kan inte svälja tabletter!


Har du testat någon av produkterna? Eller finns det någon du skulle vilja testa?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar