01 maj 2019

Månadssammanfattning: April 2019


Vad jag läst den här månaden: Igen en gång mer eller mindre inget alls. Skäms.

Intressant jag läst online den här månaden: Väldigt få saker. Jag har helt tydligt inte läst speciellt mycket alls den här månaden.

Månadens Youtube-video: Onödigt många klipp från kryssningsbåtar i storm.

Vad jag lyssnat på den här månaden: Andy Grammer - Honey, I'm Good.

Vad jag tittat på den här månaden: Störst av allt.

Månadens bästa: Att det börjat bli varmt och ljust ute! Och påskledigt.

Månadens sämst: Det har varit en väldigt bra månad, så det sämsta var att jag hade huvudvärk några dagar. Som tur inte fler dagar i rad, men några dagar utspritt.

Vad jag tänkt på den här månaden: Mycket kring maj och allt som händer under den månaden. Det fylldes snabbt upp med program. Och sen en del grejer inför resan.

Månadens mående: Riktigt bra! Så skönt då det börjat bli varmare och ljusare ute.

Månadens produkt: The Body Shops Drops Of Youth Youth Cream.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar