17 maj 2019

Tre nya favoriter

Idag tänkte jag visa upp tre nya favoritprodukter. Alla tre kom i The Body Shops julkalender jag hade förra året, och ingen av dem är produkter jag tror jag skulle köpt själv i och med att de är ganska dyra. Men jag är så himla glad att jag fick dem i kalendern och på så sätt fått testa dem, för jag blev genast kär i dem!

Produkterna det handlar om är Oils Of Life Intensely Revitalising Facial Oil, Drops Of Youth Youth Cream och Drops Of Youth Bouncy Sleeping Mask.


Min hy verkligen älskar de här tre produkterna. Nästan genast jag började använda dem började min hy se mycket, mycket bättre. Min hy ser jämnare och slätare ut, ser och känns mer återfuktad och har ett helt annat lyster än förut. Och det som kanske allra, allra mest gjort att jag älskar produkterna är att akneärren börjat blekna! Jag tror inte jag haft någon produkt förut som gjort lika mycket för just det, och åtminstone inte såhär snabbt. Jag såg skillnad redan på ett dygn. Varje morgon då jag stiger upp ser min hy lite, lite bättre ut. Produkterna gör kanske inte så mycket för att förhindra att jag får finnar (kanske lite), men allt ser så mycket bättre ut redan av att ärren inte syns så mycket. 

Jag har nu använt de här produkterna i ungefär 1,5 månad, och de har inte minskat speciellt mycket, så de är också ganska dryga. I och med allt de gör för min hy, och att de är ganska dryga, gör att priset känns värt det, och jag kommer nog fortsätta köpa av alla tre.

Har du prövat någon av dem, och var tyckte du? Eller vill du pröva någon av dem?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar