29 maj 2019

Bullet journal juni 2019

För juni valde jag att göra ett resetema eftersom vi ska ut och resa den här månaden! 

Det blev ett tema som inte innehåller speciellt mycket små teckningar, och ett som gick snabbt att göra. Men dom som går snabbt och enkelt är mina favoriter, har jag insett. Jag är inte speciellt duktig på att rita så jag vill inte lägga allt för mycket tid på det i min bullet journal.



Alltså jag gjorde så många fel med min mood tracker för juni. Först började jag göra allt för många delar, jag vet inte hur jag tänkte eller funderade, men det blev alltså dubbelt så många som jag behövde. Jag kom på det halvvägs och fick sen istället klippa ut en bit från ett papper istället. Där räknade jag sen fel igen och fick för få delar! Så jag fick helt enkelt klämma in dom sista dit. Det blev inte speciellt snyggt, men äh, det duger.


Den här månaden gjorde jag ett uppslag för att skriva ner platserna vi kommer åka och se, sånt vi vill göra medan vi är på resa, och annan info som kan vara bra att ha nerskriven.


Dom första två veckorna fick dela uppslag den här månaden i och med att vi kommer vara borta större delen av den tiden. Jag kommer knappast skriva ner så mycket eller ha så mycket saker jag behöver göra, så det kändes onödigt att vardera vecka skulle få ett eget uppslag.


Efter det blev det vanliga uppslag.



Och här kommer videon från då jag fixade sidorna för juni!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar