27 januari 2012

Dag 27 - Två saker jag inte skulle klara mig utan

  1. Min dator! Jag är liksom (journalist)studerande. Man kan läsa en stor del av de viktiga böckerna, och man har alltid maaaassor att skriva. Dessutom kan man titta på filmer och serier, hitta nästan all info på internet (om man har internet då alltså, men det går lite med här i punkt ett), spela spel, hålla kontakten med folk och sååå mycket mer. Jag klarar mig ju utan min dator ett bra tag, men för alltid? Skulle nog inte gå! Skulle vara tvungen att byta yrkesinriktning, haha!
  2. Kameran. Jag är inte speciellt bra på att fota, men jag har ett behov att dokumentera saker i bildformat. Jag gillar att samla på mig fina minnen, för då man senare tittar igenom den så minnas man så mycket! Mycket mer än man gör då man bara annars kommer att tänka på den där dagen/ögonblicket.
Det var svårt att komma på en andra sak! Finns få saker som man sådär på rak arm kan komma på att man inte kan klara sig utan. Men det finns mycket man nog gärna har i livet, hehe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar