15 januari 2012

Dag 15 - Ett foto i timmen från att jag stiger upp tills jag går och lägger mig

11 åt vi frukost i sängen. Jag åt rågbröd och en skål med grekisk yoghurt, honung och banan. Per åt rågbröd och flingor. Och så delade vi på sista juicen vi hade och tittade på två avsnitt My Hero.
12 låg vi ännu kvar i sängen och surfade runt lite på internet.
Klockan 13 var vi inne i stan och åt Subway. Var så hungrig att jag glömde ta foto på maten, så ni får istället ett foto på ett halvt kex.
14 gick vi omkring i stan och gick i lite olika butiker. Per bytte ett av sina PSP-spel mot ett Simpsons-spel. Sen gick vi i lite andra butiker och jag skaffade lite underkläder och ett par nya jeans.
15-tiden gick vi ännu i butiker, och sen gick vi till Tesco och handlade saker till middagen + lite choklad och bananer.
Då klockan var 16 var vi vid ShakeAway. Per valde en Dave (i den finns det Kinder Bueno och Ferrero Rocher och Flake), jag valde en med aprikos, hallon och frozen yoghurt. Lika gott som vanligt!
Klockan 17 hade vi bäddad ner oss i sängen igen och låg och tittade på serien As Time Goes By.
18-tiden städade vi, eftersom en från mäklarfirman kommer hit imorgon för att kolla att vi sköter oss. Just nu kollade de igenom alla bostäder de hyr ut. Inte för att vi har det överdrivet stökigt, men lite behövdes det plockas.
19 var det dags att förbereda inför matlagningen och laga mat.
Då klockan närmade sig 20 mumsade vi i oss spagetti carbonara.
21 spelade Per sitt nya spel medan jag läste bloggar, kollade Facebook och bloggade lite. Efter det tittade vi på ett avsnitt As Time Goes By och jag tvingade Per att massera min ena axel som gjorde ont.
22-tiden låg vi och pratade om lite allt möjligt, och sen är det dags att sova.

1 kommentar:

  1. Jag måste bara säga att jag ÄLSKAR era lakan!!

    Svar: Jag med! :D Både att göra och att se andras, på någosätt intressant också om man inte gör nånting speciellt överhuvudtaget xD
    Hahaa :D va kul!

    SvaraRadera