19 januari 2012

Dag 19 - Bild på sminket du brukar använda

Jag är inte en person som använder smink speciellt ofta, jag är lite för lat för det. Men här är bild på sminket det händer att jag då och då använder.
Rimmels Extra Super Lash Mascara har varit en trogen vän i måna år. Har testat andra av deras mascaror också, men den här har blivit en favorit.
Rimmels Flash Eyeliner (som är som en pensel ungefär) är ett ganska nytt tillskott i sminkväskan. Jobbar ännu på att lära mig använda den ordentligt, men måste säga att det nog är kärlek!
Miss Sportys Mini-Me Eyeliner är en billigare version av eyelinern jag storgillade förut. Lite mer som en penna, men ändå inte. Lite mer krita/kolaktig. 
Miss Sportys Perfect Color Lipstick i färgen Malaga (058) är också ganska nytt i sminkväskan, men något som också blivit en favorit. Härlig färg och den håller rätt så bra.

Men för det mesta är det bara jag och ett läppfett. Just nu är det ett Labello, pure & natural, camomile & calendula som jag köpte i Pargas i somras/våras.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar