01 januari 2012

Blogglista

Nu då det blir nytt år passar det väl bra med en blogglista igen, eller hur? Jag har letat lite, men inte hittat någon jag gillat väldigt mycket, och jag vill inte använda samma som förra året. Så jag plockade saker från lite olika listor och gjorde en egen!

Dag 1 - En nytagen bild på dig och 15 intressanta fakta om dig själv
Dag 2 - Tre saker som finns i vår lägenhet
Dag 3 - Det här åt jag idag
Dag 4 - Min framtid
Dag 5 - Varför började du blogga?
Dag 6 - Tre tv-serier du älskar
Dag 7 - Fem bilder som gör mig glad
Dag 8 - En bild som inte är tagen i staden jag bor i
Dag 9 - En favoritplats
Dag 10 - Fem bloggar jag läser
Dag 11 - Ett kort någon annan tagit på dig
Dag 12 - Bild på din garderob
Dag 13 - Detta gör jag på helgerna
Dag 14 - En bild på dig förra året och nu, hur har du förändrats sedan dess?
Dag 15 - Ett foto i timmen från att jag stiger upp tills jag går och lägger mig
Dag 16 - Bild på det du köpte senast
Dag 17 - Hit vill jag åka innan jag dör
Dag 18 - Sätt din musik på shuffle: Första 10 låtarna som spelar
Dag 19 - Bild på sminket du brukar använda
Dag 20 - Ett foto på mig och min partner
Dag 21 - Det här åt jag till frukost idag
Dag 22 - I min handväska
Dag 23 - Något jag längtar efter
Dag 24 - Fem bilder från då jag var liten
Dag 25 - Tre filmer jag gillar
Dag 26 - Fem minnen från 2011
Dag 27 - Två saker jag inte skulle klara mig utan
Dag 28 - Det här hade jag på mig idag
Dag 29 - En sak jag önskar jag fick uppleva igen
Dag 30 - Planer för nästa månad
Dag 31 - Fem bra saker som hänt under de här 31 dagar

4 kommentarer:

  1. Ooh :O Får jag sno den här? Har velat göra en sån ett tag men det har inte blivit av (A)

    SvaraRadera
  2. Tror jag ska sno denhär jag också... har kört fast med gamla listan för den är så TRÅKIG D:<

    SvaraRadera