28 september 2011

BU student

Imorse var det dags för enrolment. Vi fick ett papper med våra uppgifter och de olika sakerna vi skulle göra. Sen fick vi köa lite, sätta oss vid en dator och ta ett foto på oss själva (jätteroligt att göra det på morgonen då alla är trötta, och vissa är bakis). Sen fortsatte vi till några som kollade ID på oss, och sen att vi hade de betyg vi sagt att vi har. Efter det fick vi vårt Council Tax-papper, och vårt Student ID-kort!! Jag ser trött och lite smårädd ut på mitt foto. Och jag har inte ens lyckats sätta mig så jag sitter i mitten av rutan (fast jag själv tog fotot och såg då jag tog det). Jag har sett många värre foton på mig, men det är ju nog inte en höjdarbild direkt. Nåja, det finns som sagt värre bilder. I övrigt älskar jag kortet. Nu är jag officiellt en riktig studerande på BU! Nu kan jag vara säker att jag inte missförstått något, och ingen kan komma och säga att jag inte ska vara här, haha!
Vi blev skämtsamt tillsagda förra veckan att då vi får vårt kort ska vi älska det, för det kostar att få ett nytt. Men jag älskar det verkligen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar