11 april 2011

Måndag

Den här dagen är så grå och trist att jag inte har lust att gå ut. Har istället tittat på tv, tagit en halvtimmes cykeltur på träningscykeln, pluggat, spelat kort, tittat på Most Haunted. Och så har jag försökt få klart flera av listans inlägg och tidsinställt dem så att jag inte behöver försöka komma ihåg att själv gå och posta dem.

Jag är lite trött idag, fast jag sov hur bra som helst. Jag har varken ork eller lust att göra speciellt mycket, och jag har verkligen inget att skriva.

1 kommentar:

  1. Svar: Ne, testade cosplayperuken igår efter att ha stått och klippt på den i nästan en timme, var rätt nöjd ända tills Cennie kläckte ur sig att jag såg ut som en tant i den... På bara en sekund hade jag plötsligt tappat ALL motivation till att cosplaya :(

    SvaraRadera