07 april 2011

Dag 07 – Min bästa vän

Jag har några nära vänner, men jag har valt att skriva om mina två närmsta.

Danella är min kusin och vi har alltså haft med varandra att göra i...ungefär 20 år blir det väl. Vi började ha mer kontakt då jag var 11 och vi började brevväxla. Då började vi också umgås ganska mycket mer än tidigare och hon blev ganska fort en av mina närmsta vänner. Vi är väldigt olika varandra, samtidigt som vi är väldigt lika. Nuförtiden träffas vi inte speciellt ofta eftersom hon bor på Åland, men då vi träffas är det som om vi inte skulle ha varit ifrån varndra speciellt länge. Hon är personen jag vänder mig till då jag behöver prata och hon vet det mesta om mig.

Den andra personen är min pojkvän. Vi hr som sagt känt varandra antalet år redan, och han blev ganska fort en person jag vände mig till då jag behövde prata. Jag kände att jag kunde lita på honom. Ibland undrar jag hur mitt liv skulle ha sett ut om vi inte lärt känna varandra. Han har så länge varit en väldigt viktig person i mitt liv och jag vet inte riktigt vad jag skulle göra utan honom.

2 kommentarer:

  1. Det låter helt underbart med två så goda vänner! :)

    sv: Det är ju det där med tiden också. Den vill inte räcka till till allt man vill göra. ;)

    SvaraRadera