27 september 2021

Bullet journal oktober 2021

Den här månaden fortsätter dom ganska tråkiga uppslagen. Det här året har uppslagen behövt vara snabba och praktiska snarare än att jag lagt ner speciellt mycket tid på dom. Det gör att dom kanske inte är speciellt spännande att titta på, men jag vill ändå spara dom här på bloggen.

Två dåligt ritade pumpor fick jag ditplitade, men det var också det enda jag ritade för den här månaden. Månadens färger fick bli orange och svart eftersom det är halloween-månaden. 






För oktober har jag också gjort några uppslag för planering av James kalas. Först ett uppslag för lite allmän översikt så jag har koll på vad som behöver göras och vad som är gjort, vem som kommer vilken dag, och om det är några allergier eller specialdieter jag behöver komma ihåg då jag bakar.


Sen ett uppslag för matplaneringen, alltså lite mer detaljerade anteckningar om vad jag ska laga och vad som behövs för det.


Sista uppslaget har jag en tom sida för eventuella grejer jag glömt, eller bara allmänna anteckningar gällande kalaset. Jag har inte lagt någon rubrik på sidan ännu ifall jag kommer på något speciellt jag behöver sidan till. Och så en sida för tackkortsanteckningar.


Det var oktobers sidor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar