11 juli 2018

BetteBox juli 2018

Igen en gång var det en box där jag kommer använda upp allting!

Jag behövde verkligen en ny tandborste, så det passade superbra. Biorés pore strips har jag haft av förut, och de är superbra så jag ser fram emot att använda den här. Schampo och balsam i passligt små förpackningar kommer väl till pass inför sommarens resa. Korres vill jag alltid pröva mer produkter av efter att jag föll pladask för deras en ansiktstvål. Och resten kommer också användas upp!

Så den här månaden blev jag verkligen superglad över innehållet!

2 kommentarer:

  1. Praktiskt innehåll! Dock skulle jag nog bli lite besviken på deodoranten, den är knappast aluminiumfri? En nose strip frpn Bioré. Alltså bara en?? De tycker jag att e lite snålt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag måste säga att jag inte vet med deodoranten, men det är möjligt. Jag har inte så stor skillnad, meeen man fick en deodorant månaden innan också (eller i alla fall nyligen), så det kändes inte helt nödvändigt att få igen. :/ Visst skulle jag gärna tagit emot fler nose strips, men alla produkter kan inte vara fullstorleks, så I don't mind. :D Speciellt inte då resten av innehållet också var riktigt bra den här gången. ^^

      Radera