19 juli 2012

Rip It Energy Stinger Mo

Jag hatade energidricka väldigt länge, men på grund av Per har jag lärt mig gilla vissa. Jag känner mig inte väldigt mycket piggare av dem (har bara svårt att sova) men jag älskar smaken! Så vi bestämde oss för att pröva två energidrickor av märket Rip it. Det här var den första av dem.

Färgmässigt såg det ut som vanlig energidricka (varför ska alla vara samma tråkiga färg?)

Den doftade väldigt gott, men smaken var inte riktigt lika bra. Det var den vanliga energidryckssmaken men en annan smak som jag inte kan lägga fingret på riktigt. Pers reaktion efter en klunk var att det smakar gummiboll, så han ogillade den en hel del. Jag vet inte om jag direkt ogillade den, men inte var den väldigt god heller. 

Ska man dricka energidricka finns det betydligt godare val än den här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar