06 juli 2012

Hej!

Nej, jag har inte glömt bort bloggen. Jag har bara inte så himla mycket att skriva om, tyvärr. Det händer inte väldigt mycket. Annat än regnar massor, massor lite överallt i landet. En månads regn på 24 timmar och sånt mysigt. Fast de har lovat att vädret ska bli bättre, sådär lagom tills jag kommer till Finland (som är om mindre än 2 veckor!).

För er som gillar Radio X3M och/eller har "finlandssvensk humor" så kan jag tipsa om Viktiga Nyheter från morgonprogrammet Nyrostat. Klippen kan ni hitta här. Hur roligt som helst! 

Nu ska jag hoppa iväg och fota nyaste tillskottet till shoppen. Borde dyka upp där om ett tag.

Ja, och om någon har några idéer på vad jag kan blogga om så får ni gärna berätta för mig. Eller om ni har någon rolig blogglista jag inte redan gjort


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar