21 juli 2012

Fanta Strawberry

Sist av alla smakade vi på Fanta Strawberry som jag hade mest förhoppningar om att skulle vara god, och som jag var mest nyfiken på. Jag gillar Fanta, och anser att de flesta av deras smaker är goda. Och den här var absolut inget undantag.

Inte var den väl jätteJÄTTEjättegod, men den var god. Inget väldigt extra med den. Den smakade helt enkelt jordgubbsfanta. Vet inte riktigt hur jag ska förklara det. Den smakade lite som någon sorts godis i flytande format och med kolsyra i.

Precis som den vanliga apelsinfantan var färgen på den här minst sagt speciell. Grannröd. Väldigt fin färg tycker jag, men kanske inte på läsk eftersom det då mest får en att tänka på färgämnen som det innehåller.

Det här var en läsk som jag vill ja fler gånger! 

2 kommentarer:

  1. Det var denna jag också var mest nyfiken på hur den smaka av de varor du hade köpt. får hoppas att den här versionen av fantan kommer hit så att man får pröva på också.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den säljs i en butik med amerikanska varor, så vet inte om den kommer till Finland/Sverige på ett bra tag. Säljs inte i vanliga butiker i England heller. :/ Men jag håller också tummarna för det!

      Radera