17 juli 2012

Mello Yello

I butiken sa de att det här är Coca-Colas version av Mountain Dew, så den skulle såklart följa med hem. Per älskar Mountain Dew, och jag dricker några klunkar då och då också fast jag aldrig skulle överväga att köpa det själv. Gillar inte riktigt smaken.

Färgen var väldigt lik Mountain Dew, men aningen blekare tycker jag. Inte väldigt speciellt. Fick mig mest att tänka myggmedel/diskmedel eller något annat som man INTE ska dricka.

Per var inte väldigt imponerad av smaken. Jag var inte heller väldigt förtjust i den, men det är bättre än Mountain Dew i alla fall, också fast de var väldigt lika. Den här var mindre...jaaa, stark är lite fel ord väl, men det var en svagare smak helt enkelt, och med en bättre eftersmak än man får av Mountain Dew.

Inget för mig, och eftersom Per inte heller var imponerad så känns det inte som om det är något som kommer köpas igen på ett tag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar