04 april 2011

Dag 04 – Det här åt jag i dag

Eftersom jag steg upp ovanligt tidigt åt jag frukost redan 9. Kiwi, en skål med jordgubb-rabarberyoghurt och rostat bröd med ost (+ massor av vatten eftersom jag var törstig).

Två små Kindergodisar slank också ner en stund senare. De är så himla goda!

Till lunch (som vi åt 12-tiden) blev det köttbullspanna med stekt ägg. Och till efterrätt två godisar till.

15-tiden blev jag lite hungrig igen, så jag åt en Kalinka och två rostade brödskivor med ost.

Efter att vi varit och handlat åt jag en isglass och smakade på pojkvännens popcorn- och kinuskiglass (den doftade HELT som Finnkinos popcorn! Men smakade inte överdrivet mycket popcorn).

20-tiden blev det middag. Potatismos, ugnskorv och tomat.

Efter det åt jag ännu en morot.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar