22 oktober 2018

Julklappsshopping

Jag har sen ett tag tillbaka börjat köpa Pers julklappar (och födelsedagspresenter eftersom han fyller år i november), och har nu skaffat större delen av dom. Ännu är det några som saknas, men dom kommer fixas snart. Har också kvar att köpa julklappar till resten av familjen.

Jag tycker av någon anledning väldigt mycket om att köpa presenter, speciellt julklappar och speciellt till Per. Dom senaste åren har jag försökt börja tidigt för jag ogillar känslan av att känna mig stressad att få allt gjort och skaffat just innan jul, och skulle helst av allt ha allas julklappar färdiga redan i november.

I år är jag dessutom såååååå kär i Ikeas julklappspapper! Tycker dom är så otroligt fina! Typ hela  deras Vinter 2018-serie är superfin. Så fina färger.

Någon annan som är, eller gillar att vara, tidigt ute med julklapparna?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar