10 oktober 2018

BetteBox oktober 2018

Den här månadens box vägde nästan ingenting alls så jag var riktigt nervös då jag öppnade den och förväntade mig att bli riktigt missnöjd. Men jag blev väldigt positivt överraskad! Den enda produkt jag prövat förut är parfymen (som funnits med minst en gång i en box), men resten är helt nya för mig! Ser fram emot att få testa en massa nya produkter!

Jag gissar att många den här månaden är besvikna över att det inte är så många fullstorleksprodukter, men jag är mest bara glad för det. Jag har så mycket produkter jag precis påbörjat, så skulle det varit fullstorlek skulle det ta länge innan jag skulle kunna pröva dom här.

Dom jag ser mest fram emot att testa är handkrämen (ett märke jag inte kan minnas att jag hört om), ansiktsscruben och masken, och Lumenes pressed serum.

Vad tyckte du om månadens box? Och har du testat någon av produkterna?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar