12 december 2017

Helgen

Jag har haft så mycket jobb på sista tiden att jag inte ens hunnit ha ordentligt ledigt under helgerna. Så då jag i fredags äntligen avslutade projektet jag hållit på med kändes det väldigt bra.

Under lördagen åkte vi till mina föräldrar för att gratulera pappa som fyllde på på söndagen. Det blev bara en snabbvisit över dagen, men det var ändå roligt.

Och hela söndagen gjorde vi inget av värde alls. Först sov vi riktigt länge (så skönt!), och sen låg vi i soffan och tittade på en massa avsnitt Wahlgrens Värld (som vi bara sett snuttar av förut).

Vi bokade också RockOff-pass för sommaren, och allt annat som behövde bokas för den resan. Jag har inte hunnit till Åland de senaste åren, så det ska bli roligt att kunna vara där en lite fler dagar nu i sommar. Jag har varit på RockOff en gång förut, och Per har aldrig varit. Så det ska också bli roligt! Alma får ta semester hos mina föräldrar under tiden.

Så, om inget händer som gör att vi måste ändra planerna så kommer vi att vara på Åland en dryg vecka i sommar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar