28 januari 2013

Slö måndag

Idag är en sådandär dag då jag tänker gå omkring i pyjamas heeeela långa dagen. Tredje maskinen byke är igång och jag har hunnit göra lite skolarbete. Har lite skolarbete kvar ännu innan jag är klar, men sen blir det nog att slappa hela kvällen. Känner mig bara så himla lat och trött! Hoppas på en tidig kväll så jag orkar ta itu med den här veckan som börjar sådär ordentligt imorgon.
Utanför fönstret blåser det ganska hårt och är mulet och det utlovas regn stora delar av veckan. Tråkigt väder! Men det är i alla fall ganska varma grader och det lovas ännu varmare! +12 imorgon låter inte alls så pjåkigt, trots regnet.

2 kommentarer:

  1. Det öste ner här igår, och åskade lite en stund med! Sen började det ösa ner igen senare under kvällen... Mac kommenterade det hela med att han var glad att det inte var snö som kom ner XD

    Själv önskar jag att jag haft vårrocken min med mig :(

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo, det är nog bara en handfull dagar, om ens det, varje år man behöver vinterkläder här. :P

      Radera