02 januari 2013

Böcker, böcker, böcker!

Har på sista tiden igen hittat tid att läsa. Så härligt! Hatar att jag vanligen varken har tid eller ork att läsa nuförtiden. I december läste jag The Da Vinci Code. Läste den på svenska i högstadiet och skaffade den på engelska i somras. Sen blev det Angels and Demons som jag köpte för antalet år sen, men då var engelskan lite väl svår för mig. Men nu gick den snabbt att läsa. Önskade mig också en hög med böcker till julklapp, fick dem och några till.

Har hunnit läsa huskursboken och dinosaurieboken. Håller nu på med Torka aldrig tårar och har hunnit läsa drygt en tredjedel av den. Tror inte det kommer ta väldigt länge innan jag har läst ut den. Sen blir det Levengoods bok, tätt följt av McFly-boken. Ska idag också se om jag kan hitta The Lost Symbol.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar