14 juni 2013

Lite shopping

Vi bestämde oss för att gå in till stan en sväng idag eftersom Per är ledig och vädret är så himla fint. Jag har länge tänkt köpa ett par sandaler, så det var väl största orsaken till att jag tyckte vi skulle till stan. Hade ingen lust att gå i en massa skobutiker och trängas i värmen + att jag just nu inte har råd att punga ut med en större summa pengar för ett par skor. Därför blev det ett par billiga, tillfälliga, från Primark. Från Primark fick också en topp och 30 nya hårsnoddar (köpte nya för mindre än ett år sen, har knappt använt något av dem men kan inte längre hitta dem! Fattar inte vart de försvunnit) följa med hem. Hela £6 blev allt att kosta. Kändes helt okay.

Vi tog också en sväng via Boots, sådär som alltid. Lätt en av mina favoritbutiker! Därifrån köpte jag (ännu) en ny Neutrogenaprodukt som jag tänkt pröva ett tag redan, men inte blivit av. Doftar himmelskt! Där hittade vi också en Simple-favorit som vi prövade för några månader sen men inte hittat i en enda butik sen dess. Nu fanns den igen. Lycka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar