21 juni 2013

H&M-paket!

Idag dök H&M-paketet upp! Fyllt med saker jag köpt på rea, hihi. Den stora mysiga tröjan var betydligt mer neonrosa än på H&Ms bild, men den var hur skön och mysig som helst så den får nog stanna, trots färgen. Tror jag vänjer mig, och den bleknar troligen. Blev också en skjorta till. Har en likadan med rosa  och vita ränder också. Har länge tänkt köpa fler, men eftersom de kostar en del (i alla fall enligt en studerandes budget) har det inte blivit av. Nu var de billigare, och det fanns ännu en av färgerna i min storlek. Sen blev det en topp (i storlek 34, men kommer ändå måsta sy banden lite kortare för att inte visa betyyydligt mer än jag vill) och en sport-BH. Och två nya kökshanddukar. Vi har behövt fler ett tag redan, men har inte hittat sådana jag gillat.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar