10 juni 2020

Vecka 21 (3-9.6)

Hur jag mått vecka 21 + tankar

I början av veckan var det dags för det andra ultraljudet. Den här gången var det till och med en svenskspråkig person! Jag slapp in redan innan min tid börjat, och var klar redan 10 minuter efter att min riktiga tid skulle börjat. Allt såg bra ut, hjärnan, hjärtat, och så vidare, hade alla vuxit som dom skulle och såg bra ut. Skönt att veta! 

I övrigt har veckan knallat på som vanligt, och det har inte varit så mycket speciellt. Jag känner att de här uppdateringarna är ganska samma varje vecka igen nu. På ultraljudet fick jag veta att moderkakan är i framvägg, så säkert delvis därför jag inte ännu känner väldigt tydliga rörelser. En del har jag nog känt redan ett tag, men mycket är sånt jag inte kunnat sådär med säkerhet säga att är rörelser. Mot slutet av den här veckan har jag ändå börjat känna sånt jag varit lite mer säker på att är rörelser. 

Jag äter fortsättningsvis medicin, för då jag prövat vara utan har illamåendet och obehag för mat och lukter genast kommit tillbaka.

Magbild

Fotad 20+0.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar