06 juni 2020

En snabb sväng till Kimito efter flera månaders paus

I lördags åkte vi för första gången sen julen till Kimito! Känns jättekonstigt att det gått så lång tid sen sist. Först mådde jag så dåligt att vi valde att inte åka någon av gångerna vi hade tänkt + att vi ställde in en gång då mina föräldrar var på väg hit. Sen kom coronan och ställde till det. I och för sig har jag ungefär fram till nu inte klarat av att åka bil längre sträckor, så vi skulle säkert ändå inte varit tidigare ens fast inte coronan skulle kommit.

Roligt var det hur som helst att få komma hem-hem en sväng, också fast det den här gången bara blev några timmar, för vi valde att åka hem redan samma kväll. I slutet av juli har vi planer på ett lite längre besök. Förhoppningsvis blir det av, allt känns så osäkert i och med pandemin, och allt beror på vilka vändningar den väljer att ta. 

Jag tog egentligen inga foton medan vi var där. Dom enda jag tog var på körsbärsblommorna (vi var ju inte till körsbärsparken i år) och på äppelblommorna.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar