02 augusti 2019

Månadssammanfattning: Juli 2019


Vad jag läst den här månaden: Boken Pressgrodor av Qia Rindevall.

Intressant jag läst online den här månaden: -

Månadens Youtube-video: Råkade börja titta på då Jacksepticeye spelade Simulacra. Här är del 1 av 5. 

Vad jag lyssnat på den här månaden: Andy Grammers nya album! Jättebra! Favoriterna är I Found You, Some Girl, Best of You och Naive

Vad jag tittat på den här månaden: Ullared.

Månadens bästa: Semester!

Månadens sämst: Sorgen, fortsättningsvis.

Vad jag tänkt på den här månaden: Det känns som om jag inte funderat på så mycket. Men samtidigt har det virvlat omkring så himla många olika tankar om allt möjligt.

Månadens mående: Bättre, och mindre stressad i och med att jag valde att ta några veckor ledigt. Jag behövde det. Behövde koppla bort allt.

Månadens produkt: Soo'Ae Charcoal Clay Bubble Mask!! Så himla bra.

1 kommentar:

  1. Bra att vara lyhörd till kropp och sinne och ta semester om det behövs. O kom ihåg att sorg får ta tid.
    <3

    SvaraRadera