07 augusti 2019

Tillbaka till vardagen

I måndags var det dags för både Per och mig att återgå till vardag och jobb. Det känns som en evighet sedan vi jobbade, också fast det bara var tre veckor ledigt. Det är alltid lika jobbigt då ledigheten är över. Men jag tror ändå Alma tycker det är jobbigast, för hon fattar inte riktigt varför Per plötsligt är borta hela dagarna. Så speciellt under måndagen gick hon omkring och var lite orolig, men sen har det blivit bättre för varje dag som gått. Sakta men säkert börjar vi hitta tillbaka till våra rutiner igen.

Det känns både skönt och jobbigt med vardag igen. 

1 kommentar:

  1. Det är skönt med rutiner. Det är först efter längre ledigt som man inser hur viktiga dom e
    😂
    Men jobbigt alltid i början. Det var längesen som jag hsft längre än en vecka ledigt så det känns som att jag inte riktigt är rätt person art uttala mig
    😂

    SvaraRadera