01 mars 2019

Månadssammanfattning: Februari 2019


Vad jag läst den här månaden: Tyvärr knappt något alls.

Intressant jag läst online den här månaden: https://www.buzzfeed.com/jessicamisener/30-signs-youre-almost-30

Månadens Youtube-video: Har binge-tittat på Alexandria Ryans videon.

Vad jag lyssnat på den här månaden: Busteds nya album Half Way There! BÄST!

Vad jag tittat på den här månaden: Vi började titta på Brooklyn Nine Nine någon dag efter Almas operation och har i februari sett igenom alla fyra säsonger som finns på Netflix. Tror vi blev klar med sista avsnittet 11.2. Det sägs att säsong fem ska dyka upp på Netflix UK i början av mars, och vi håller tummarna för att samma ska gälla här, för åååååååååååååååååååh vad vi vill fortsätta titta!

Månadens bästa: Det har varit dåligt om jobb den här månaden, så jag har haft tid att fixa med grejer jag vill lägga till företaget inom en snar framtid.

Månadens sämst: Jag har knappt haft något jobb den här månaden och det betyder knappt någon lön att lyfta i mars. 

Vad jag tänkt på den här månaden: Mycket tankar kring företaget och vad jag vill göra inom det. Mest för att jag äntligen haft tid att fundera.

Månadens mående: Överlag väldigt bra. Förutom förkylningen som slog ut mig ordentligt i slutet av månaden.

Månadens produkt: Alla produkterna i Dr. Hauschka-kitet jag använt upp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar