18 mars 2019

Nya jeans

Jag har alltid varit en person som går mycket med jeans då det handlar om andra byxor än mjuiksbyxor. På senaste åren har det mest varit jeggings och Primark-jeans. Jag tycker det är både svårt och jobbigt att hitta ett par som är bekväma, sitter bra och som jag tycker ser bra ut, men som inte kostar en förmögenhet. Jag tycker också det är suuuperjobbigt att pröva kläder i butik.

För ett tag sen sålde Lidl bort en modell, jag tror de kostade typ 8€, och jag kände äsch, jag köper ett par. Passar dom inte är det inte hela världen, och så kan man alltid föra tillbaka. Jag har flera plagg från Lidl och jag gillar deras kläder väldigt mycket, och de har visat sig vara väldigt hållbara och sköna.

Jeansen passade, var snygga och bekväma, och satt riktigt bra! Det har inte blivit av att använda dom tidigare så idag var första dagen. Dom är förstås därför ännu i ett stadium att de behöver tänjas ut och gås in lite, men jag är riktigt nöjd med köpet!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar