27 mars 2019

Bullet journal april 2019

Förra månadens uppslag tog ganska länge att göra, så den här månaden ville jag har något som gick snabbt och enkelt. Jag ville också ha ett tema som kändes lite, lite vårigt. Det resulterade i fluffiga moln. Snabbt och enkelt att rita, och jag tycker det känns vårigt och somrigt, nu då man börjar se blå himmel och fina moln igen! Inte bara ett enda grått molntäcke.


Förra månaden gjorde jag månadsöversikten större, och det gillade jag, så det fick följa med till den här månaden! Jag gillar att ha en ordentligt översikt över allt det viktiga under månaden.


Jag valde att inte skriva in siffrorna i habit trackern den här månaden, för det tar så himla länge. Jag bytte också ut några av mina habits. I mood trackern glömde jag skriva in siffrorna insåg jag senare, så det fyllde jag i efter att jag tog fotot.


Jag ville också göra veckoöversikterna snabba, och jag har lite hittat vad jag vill ha i dom. Mycket utrymme att skriva ner saker utan att hela tiden behöva byta rad. Jag tog också bort rutan där jag skrev in dagens stegmängd för det var något jag mest glömde bort och som jag ändå inte tittade på. Det finns ändå i appen för mitt aktivitetsarmband, så det kändes onödigt.





Här finns också månadens video från då jag fixade aprils sidor i min bullet journal.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar