25 februari 2019

Bullet journal mars 2019

Mars närmar sig, och det betyder också att jag fixat mars-sidorna i min bullet journal!

Jag har lite börjat märka vad det är jag vill ha och vad som känns mindre viktigt. Bland annat vill jag ha ett bra månadsuppslag så jag har allt det viktigaste samlat på ett ställe, så jag snabbt kan få en överblick över månaden och vad som händer.

I veckouppslagen vill jag ha tillräckligt med utrymme för att skriva upp allt jag vill. Också fast det dom flesta dagarna inte behövs så många rader vill jag ändå ha så mycket utrymme att jag inte behöver byta rad efter vartannat ord om jag vill skriva nåt längre.

Den här månaden visste jag inte riktigt vad jag skulle ha för tema, men eftersom vi dom senaste veckorna binge-tittat på Brooklyn Nine-Nine och jag nu är totalt besatt av serien fick det bli temat!








Såklart finns det en video också!

1 kommentar:

  1. Haha, råkade se videon på youtube först och det tog inte många sekunder förrän jag insåg att det var Brooklyn 99-tema :D Älskar den serien!!!

    SvaraRadera