01 februari 2019

Månadssammanfattning: Januari 2019

I och med att jag kanske inte direkt brukar skriva supermycket om min vardag eftersom de flesta dagar ser ganska likadana ut och det inte händer så mycket, så har jag tänkt börja skriva ihop en kort månadssammanfattning. Mest som en rolig grej, och för att jag tycker det kan vara intressant att gå tillbaka och titta senare.


Vad jag läst den här månaden: Gamla Kalle Ankor.

Intressant jag läst online den här månaden: Jag har lite sporadiskt följt Elsies och Jeremys adoptionsresa, och läste att de nyss blivit matchade med sitt andra barn. Glada nyheter!

Månadens Youtube-video: Kenzas video om att hon är gravid, och problemen de haft för att lyckas.

Vad jag lyssnat på den här månaden: 5 Seconds of Summer - Lie To Me och Panic! At The Disco - High Hopes.

Vad jag tittat på den här månaden: Sex Education och Jane the Virgin säsong 4. Båda på Netflix.

Månadens bästa: Att Almas sterilisering äntligen blev av och är över. 

Månadens sämst: Det har varit flera tråkiga nyheter om olika äldre släktingar den här månaden.

Vad jag tänkt på den här månaden: Det nya året och vad jag vill göra och åstadkomma.

Månadens mående: Lite upp och ner. Till och från hur bra som helst, och där emellan ganska dåligt. Speciellt näst sista veckan. Det var en otroligt lång och tung vecka, med väldigt lite sömn.

Månadens produkt: Vår nya GoPro Hero7 Black!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar