11 februari 2019

BetteBox februari 2019

Då jag hörde att månadens box skulle innehålla produkter för håret kände jag genast bleh. Och sen såg jag att den vägde väldigt lite, så jag kände mig ännu mindre hoppfull om att jag skulle vara speciellt impad av boxen. 

Det här var vad min box innehöll:
Lumene Advanced Anti-Age revitalizing rich eye cream
XZ hårspray extra strong
Salus B-Vitamin 
Schwarzkopf Blondme Keratin Restore Bonding Shampoo 
Schwarzkopf Blondme Keratin Restore Bonding Mask
Bio2You Natural Hair Mask with silky proteins and acids

Alla tidigare Salus-vitaminer jag smakat på har varit SÅ äckliga, men den här var faktiskt ganska god. 

Jag är också glad över ögonkrämen och hårmaskerna. Jag har de senaste månaderna kommit mig för att använda hårmask en gång i veckan, så de här ska bli intressanta att pröva. Däremot vet jag inte varför jag fått två produkter för blont hår? Jag har tidigare också fått schampon och balsam för just blont hår. Det känns som produkter som borde vara en man kan få olika av, beroende på hårfärg.


Överlag var jag ändå förvånansvärt nöjd med innehållet. Det var bättre än vad jag hade trott att det skulle vara.

Har du prövat nån av produkterna som kom i månadens box, eller är någon av dom en du skulle vilja testa?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar