20 februari 2019

Kimitohelg

Senaste helgen blev årets första Kimitobesök äntligen av. I och med Almas operation har vi skjutit upp besöket två gånger, baserat på hur Alma mått och vad hon får göra. Men då det hade gått tre veckor från operationsdagen tyckte vi att vi kunde åka. Alma var inte helt glad över att hon knappt fick göra något alls av alla roliga saker hon brukar få göra då hon är där, men det gick bra i alla fall.

Både lördagen och söndagen bjöd på otroligt fint väder, och jag passade bland annat på att gå en riktigt lång promenad själv. Så himla skönt! Det är ett bra tag sen sist jag var på en längre promenad i och med att Alma inte fått gå så långt, och det är ännu längre sen jag var ut ensam.









Alma höll koll på mig medan jag var ute och fotade.



Alma satt i mammas famn, och sen plötsligt från ingenstans tog hon ett steg upp på köksbordet. Men det var läskigt högt och hon gick försiktigt, försiktigt med darriga ben. Inte den roligaste platsen också fast hon hade mycket bra utsikt över vägen utanför. Jobbigt att vara höjdrädd.

Mycket fin helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar