11 januari 2019

Tillbakablick 2018: april-juni

I april fortsatte vi påskfirandet på Kimitoön. Efter påsken passade jag på att plantera om ungefär alla växter vi har. Vi köpte också lite nya möbler och jag fick min nya mobil. Jag så fixade English breakfast åt oss som frukost en helgmorgon.

I maj började sommaren och värmen. Vi påbörjade våra utflykter och besökte bland annat rhododendronparken och så gjorde vi vårt årliga besök till körsbärsparken. Vi hade också tid att njuta av en långhelg på Kimitoön, och jag redigerade äntligen klart videon från vår bröllopsresa.

I juni blev Per färdig merkonom! Jag skaffade äntligen ett par solglasögon med styrka och vi använde vår sista bröllopspresent som var ett besök till Serena. Efter det var vi ut och åt middag. I juni var vi också på födelsedagsfest på Kimitoön.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar