21 januari 2019

En stor beställning från Superdrug

Sen vi flyttade från England har vi ungefär en gång i året beställt grejer först från Boots, och sen när de slutade skicka till Finland, Superdrug. Förra året tror jag faktiskt inte vi beställde, men för någon vecka sen klicka vi hem en stor beställning.

Förra veckan kom den! Nu har jag igen bunkrat upp med nödvändigheter för en lång tid framöver. Vi passade också på att köpa lite grejer i travel size inför sommaren resa (mer om den senare i veckan!). 

Jag är överlag inte en person som köper mängder av såna här saker hela tiden. Jag köper det jag behöver, och så får jag ju BetteBoxen en gång i månaden som för det mesta förser mig med det mesta jag behöver. Men ååååååh vad jag älskar att då och då kunna göra en riktigt stor beställning med grejer jag vill ha (och behöver)!


Om du är nyfiken på någon av produkterna är det bara att skriva så kan jag posta lite närmare om vad jag köpte.

2 kommentarer:

  1. från vilket märke är CC krämen? Va e dom där flaskorna från Carex? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ska ta och posta ett inlägg om en del av grejerna nästa vecka, eftersom du är intresserad av att veta mer! :D

      Radera