28 januari 2019

Bullet journal februari 2019

I slutet av veckan börjar februari, vilket betyder att jag nu fixat i ordning nästa månad i min bullet journal! Jag tänkte ta och visa hur det blev den här gången.


På månadsuppslaget märkte jag att jag inte använde rutan för kom ihåg och notes under januari, så istället gjorde jag en stor to do-ruta där jag kan skriva upp lite allt möjligt som kanske inte ännu har någon speciell dag det ska göras, eller grejer som jag behöver komma ihåg.

Det här uppslaget är mer eller mindre lika som i januari, för det tyckte jag funkade och jag tyckte om det. 

För veckouppslagen så gjorde jag några små ändringar från månaden innan. Här märkte jag också att jag inte behövde en to do-ruta, för jag använde den inte, men istället saknade jag någonstans att skriva upp jobbtimmarna.




Vilket veckouppslag tycker du bäst om av dom jag gjort för februari? Mina favoriter är vecka 6 och 8!

Såklart har jag också gjort en video för då jag fixade februaris sidor!

1 kommentar:

  1. "framsidan" för februari är så Himla fin! Vecka 6&7 är mina favoriter

    SvaraRadera