23 januari 2019

En av sommarens höjdpunkter är bokad!

En av grejerna vi vill göra under 2019 är resa någonstans. Vi reser väldigt sällan, och inte varje år, så vi kände att i år vill vi verkligen ta ordentlig semester någonstans igen. Vi funderade lite vart vi ville åka, men egentligen fanns det bara ett alternativ.


I början av januari kom vi äntligen så långt att vi bokade resan! Inte nog med det, det råkade vara rea och vi fick den till ett riktigt bra pris. Jag känner mig alltid lite extra glad då jag lyckas göra ett reakap.

Vart ska vi åka då? Det blir att åka tillbaka till Kreta, samma plats där vi var på vår bröllopsresa. Samma hotell till och med, för vi älskade verkligen varje sekund där. Jag vet inte när innan den resan vi varit så avslappnade, och jag vet inte om vi varit det sen dess.


Det är drygt 130 dagar kvar innan vi åker iväg, och vi kan knappt vänta! Jag ser fram emot den här sommaren av flera orsaker, och den här resan är en av dom. Jag är så ivrig att jag redan börjar göra packningslistor (tidigt, jag vet), och planer för utflykter började jag göra typ när vi kom hem därifrån sist. Så ni förstår kanske hur ivrig jag är.

En hel del blogginlägg och videon kommer det förstås komma från resan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar