21 november 2017

Ny frisyr!

I lördags blev det dags för en efterlängtad uppdatering av frisyren! Planen var att jag genast efter bröllopsresan skulle klippa håret, men sen gick det några månader, och plötsligt var det november. Men nu blev det av! 

Jag har under de senaste åren valt att inte korta av mitt hår väldigt mycket, i och med att jag visste att vårt bröllop skulle bli av så småningom, och då ville jag ha långt hår. Men nu kändes det så himla skönt att äntligen få lite förändring.

Jag hade kort hår då jag var liten. Sen innan skolålder lät jag det växa, men klippte det axellångt då jag var åtta. Sen fick det växa igen, och så klippte jag det igen då jag var 13 eller 14. Och sen har det fått växa igen, fram tills nu.

Känns ovanligt, men rätt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar