23 november 2017

Blommor, fest och oväder

I helgen var vi i Kimito. Helgen gick superfort, för vi hade så mycket som skulle göras.

Först var jag och klippte mig, och sen var det lite ett och annat under dagen, och på kvällen var det 30-årsfest.

Söndagen blev lite lugnare, och jag löste mest bara korsord och umgicks med mina föräldrar.

I och med att vi inte var hem på farsdagen köpte jag mig med en blombukett den här helgen istället. Knopparna på den såg så himla roliga ut då de var snurrade!




På söndag kväll styre vi tillbaka mot Helsingfors igen. Vädret var tidvis inte det roligaste att vara ute i. Regn, slask och snö, om vartannat, och en hel del vatten på vägen på vissa ställen. Usch! Men hem kom vi i alla fall.

Kvällen avslutades med lite serier och pizza.

Det var vår helg, i korta drag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar