10 november 2015

Månadens låtlista: Busted

Den här månaden har jag valt att göra en lista med några av Busteds låtar. Det här är ett band jag hittade 2003 och blev helt besatt av. Det här är bandet som mer eller mindre format min musiksmak, och som jag fortsättningsvis älskar också fast jag inte lyssnar så mycket på deras låtar mer. Jag har SÅ mycket kärlek för dem. Det här är det första, och bland de enda, band jag verkligen älskar och följt med noga då de ännu fanns. 
  1. Busted - Crashed the Wedding
  2. Busted - Year 3000
  3. Busted - Air Hostess
  4. Busted - She Wants To Be Me
  5. Busted - What I Go To School For
  6. Busted - You Said No
  7. Busted - Who's David
  8. Busted - Loser Kid
  9. Busted - Thunderbirds Are Go
  10. Busted - Nerdy

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar