30 november 2015

Favourites November 2015



Ikeas doftljus. Vi hade inte köpt av dem tidigare, så då vi vi var till Ikea i oktober bestämde vi oss för att köpa två. Bra val! Nu då jag var själv köpte jag flera eftersom vi redan använt upp de vi köpt förut. De doftar väldigt gott (och dofterna känns väldigt äkta), jag som annars är väldigt känslig för dofter tycker inte de är FÖR mycket. Just den här storleken brinner ca 25 timmar och ett ljus kostar bara 1,99€. Jag kan knappt välja vilken doft som är min favorit, men just nu är det kanske apelsin.


Labello Care & Colour Red. Det här är en produkt från LivBoxen. Jag gillar att det är lite som ett vanligt läppfett och återfuktar läpparna ungefär lika bra som ett sånt, men att det också ger lite färg. Färgen är inte väldigt tydlig, men helt tillräckligt.

Boots Essentials Fragrance Free Facial Exfoliating Sponge. Superbra produkt att exfoliatea ansiktet med. Min hy har inte tagit illa upp av den, ens fast jag använt den flitigt. Ansiktet blir sååååå mjukt och rent av den!

Lumeme Bright Now Vitamin C BB Cream SPF 20. Det här är också en grej från LivBoxen. Jag har prövat några BB creams förut, men jag har inte gillat någon annan lika mycket som den här. Jag trodde inte alls den skulle passa ihop med min hy eftersom den har solskydd, men såhär långt har jag älskat den!


TV-serien Death in Paradise. Det här är en serie vi tänkt titta på lääänge. Redan då det kom reklam om den då vi bodde i England. Av en händelse råkade jag se att den kom på en av YLEs kanaler här, och vi började titta på den på Arenan eftersom första avsnittet bara skulle finnas kvar i några timmar till. Vi var fast genast och har nu sett mer eller mindre hela serien under den här månaden. De visar ett avsnitt varje vardag. Tyvärr kommer sista avsnittet idag eller imorgon. LEDSEN! Som tur är borde en ny säsong visas i England i början av 2016.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar