02 november 2015

Dimma

I mitten av oktober åkte vi hem till våra föräldrar över en helg. 

En av morgnarna vaknade jag ganska tidigt och såg att det var dimma ute. Jag tog några bilder ut genom fönstret och sov sedan en stund till och antog att dimman nog skulle vara borta då jag steg upp. Då jag någon timme senare steg upp var dimman ännu kvar, och jag skyndade ut på en promenad för att fota lite.

Jag vet inte varför, men sen vår tid i England har jag älskat dimma lite extra mycket. Där var det dimma, ofta ganska tjock, nästan varje morgon under hösten, och jag tycker det är så fint! Speciellt vid havet eller åkrar då det ser ut som en vit vägg och man inte kan se något mer än det. Så länge man inte behöver röra sig ute väldigt mycket, åtminstone inte i trafiken, det vill säga.

















Fotade såklart också några blombilder då jag var hemma. Hehe. 



Någon annan som gillar dimma?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar