02 januari 2015

Januari, februari och mars 2014

Januari var en ganska tråkig och slö bloggmånad. I övrigt hände det inte heller väldigt mycket. Jag var på slutrakan på slutarbete nummer ett som jag lämnade in i slutet av månaden. Jag var stressad och mådde rätt dåligt. Men jag passade också på att köpa några presenter åt mig själv, för de var sjukt mycket nersatta efter jul! Och det är bland de väldigt få saker jag fotade under januari.

Februari var en lite bättre månad. Jag fick chansen att andas ut lite, och passade till och med på att baka lite! Vi beställde ett superroligt spel som bjöd på många skratt. Det var alla hjärtans dag, och det fortsatte vara stormigt och regnigt, precis som resten av vintern hade varit. Jag påbörjade min dissertation, och vi var och såg Russell Howard. I slutet av månaden åkte vi iväg till Teneriffa för lite välbehövlig semester!

Mars påbörjades som februari avslutades: på Teneriffa. Väl hemma igen fortsatte stressen med min dissertation för min del. Vi hittade ÄNTLIGEN god kyckling i England, och jag testade baka bullar från deg man köper. Jag fyllde år, och vi köpte nya resväskor. Och så impulsköpte vi biljetter och gick och såg Josh Widdicombe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar