03 januari 2015

April, maj och juni 2014

April betydde bland annat påsklov. Jag testade muffins som man köpte och skulle grädda själv. Det gick sådär. Sen åkte jag till Finland i två veckor och njöt av den finska våren, medan jag kämpade på med min dissertation. Jag beställde också från Lush för första gången och var mycket nöjd! Vi var och såg McBusted, som SÅKLART var helt underbart jättebäst!!

Maj kom och vi åkte till London och ambassaden för att rösta. Vi hann också testa Emirates Air Lines och så besökte vi V&A Museum of Childhood under vårt Londonbesök. Mot slutet av månaden var det dags för inlämning av dissertations, vilket också betydde att maj bestod av en hel del hårt arbete där under slutspurten. Då den väl var inlämnad kändes det som om jag mest bara sov, för jag var galet trött. I slutet av månaden var det också Wheels Festival!

Juni betydde slutet på mina universitetsstudier. Vi var på Summer Ball, och njöt av det fina vädret och stranden. Vi passade på att åka till Corfe Castle, och avslutade månaden med att få besök från Finland! Och så mumsade vi god pizza på Food and Drink Festival.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar