23 augusti 2014

Våren genom Instagram

Nu är det igen väldigt längesen jag delade med mig av min Instagram, så jag tänkte passa på och visa hur våren såg ut på mitt konto där.
Februari: Vi tittade på ishockey, och var och såg Russell Howard.

Mars: Våfflor // Jag hittade gamla foton // MCBUSTED!

Mars: Jag blev överraskad då jag fick så bra vitsord för mitt ena slutarbete! // Vi skaffade nya resväskor // Flum med finisen

Mars: GTA!! // Fick lite tid att läsa // Jobbade massor på min dissertation

April: Vi hade fina blommor som höll länge // Bakade chokladkex med Nutella i // MJUKGLASS!

Maj: Jobbade vidare på min dissertation // Någon stirrade på oss varje gång vi öppna kylskåpet // Fixade med en portfolio för uni

Maj: Vi var till London en sväng // Drack Pimm's // Min dissertstion var ÄNTLIGEN klar!

Maj: Bakade muffins // Hittade nytt favortisnack // Salt & Vinegar-chips!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar