27 augusti 2014

Aloe vera-vatten

Jag har varit intresserad av att smaka på aloe vera-vatten ett tag, och då jag hittade i 99p store måste jag ju köpa. Jag visste inte alls vad jag skulle förvänta mig, annat än att det skulle innehålla slemmiga bitar. Jag blev väldigt överraskad då den doftade smultron, och smakade smultron! Just den här hade lite vindruvssmak i sig, men inget annat i övrig smakväg, så det var lite intressant att den hade en så stark smultronsmak och -doft. Då man drack ut burken var de där bitarna lite obehagliga, men då jag hällde upp drycken i ett glas och drack därifrån istället var de inte alls jobbiga. 

Jag kommer nog köpa flera, för det var förvånansvärt gott! Skulle gärna testa lägga det i en smoothie också, tror det skulle passa bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar